Avatar billede realflex Nybegynder
02. oktober 2007 - 19:28 Der er 3 kommentarer

Bærbar til billedbehandling (PhotoShop)

Hej

Jeg påtænker at købe mig en bærbar. Den skal bruges primært til billedredigering af Raw-filer i PhotoShop og organisering af dem naturligvis, og til almindeligt studiebrug.

Den skal køre kunne køre Vista.

Grafikkortet er underordnet jeg skal ikke game på den.

Skærmen må gerne være nogenlunde til billeder, hvis de da overhovedet findes i ordentlig kvalitet på bærbare? I så fald er det meget dyrt? Men når jeg er hjemme har jeg tænkt mig at køre med den interne og en ekstern på samme tid.

Hvilke ting skal jeg gå efter og hvor meget skal jeg regne med at give for sådan et dyr :) ?
Evt. forslag til specifikke modeller er selvfølgelig velkommen.
Avatar billede realflex Nybegynder
04. oktober 2007 - 17:48 #1
Ingen der kan hjælpe?
Avatar billede realflex Nybegynder
06. oktober 2007 - 12:09 #2
Jeg har fundet frem til denne: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=393405

Hvad synes i om den? Findes der bedre i samme prisklasse?
Avatar billede realflex Nybegynder
16. februar 2008 - 02:14 #3
hmm okay tror bare jeg lukker :)