Avatar billede ssundsdal Nybegynder
02. oktober 2007 - 18:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVI adapter?

Jeg har anskaffet mig en dvi adapter så jeg både kan have min projektor sat til min pc samt min pc skærm som går gennem vga.

Men når begge stik er sat til mit gfx kort er det KUN det ene den viser noget på og det er på det stik som først bliver sat i.

Er det ikke muligt at kunne gøre det på denne måde? Hvis ja, hvordan skal det så gøres...?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
02. oktober 2007 - 19:32 #1
Lukker, fandt ud af det.
Avatar billede heg Nybegynder
02. oktober 2007 - 21:38 #2
Altid god tone at fortælle løsning når du selv fandt den !
Avatar billede enya Nybegynder
02. oktober 2007 - 22:08 #3
NB! Har lige opdaget, at det faktisk er en regel, at oplyse løsningen.