Avatar billede mik28 Seniormester
02. oktober 2007 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Læse RSS feed og lave det om

Jeg sidder med en opgave hvor jeg skal modtage et RSS feed og så lave det om til noget andet. Hvordan kommer jeg igang med det?
Avatar billede lund_dk Praktikant
02. oktober 2007 - 15:32 #1
"og så lave det om til noget andet"

Det er jo et vidt begreb, skal det laves om til en hest eller?
Avatar billede _carsten Nybegynder
02. oktober 2007 - 15:41 #2
Dette er vist en package beregnet til formålet: http://www.devx.com/Java/Article/21415

Om den kan fikse en hest ved jeg ikke :)
Avatar billede _carsten Nybegynder
02. oktober 2007 - 15:45 #3
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2007 - 21:19 #4
Du kan også bare benytte en simpel XML-parser, og så konstruere et hvilket-som-helst output du vil have.
Avatar billede notesguru Nybegynder
17. oktober 2007 - 16:16 #5
import javax.xml.transform.stream.StreamSource;
import javax.xml.transform.stream.StreamResult;

import java.io.ByteArrayOutputStream;
import java.io.FileOutputStream;

import javax.xml.transform.TransformerConfigurationException;
import javax.xml.transform.TransformerException;
import javax.xml.transform.TransformerFactory;
import javax.xml.transform.Transformer;
import javax.xml.transform.TransformerFactoryConfigurationError;

public class RSSProcessor {
    public String getRSSOutput(String fileName, String style) {

        ByteArrayOutputStream arrayOutputStream = new ByteArrayOutputStream();
        try {
            StreamSource source = new StreamSource(fileName);
            StreamSource finalStyle = new StreamSource(style);

            StreamResult result = new StreamResult(arrayOutputStream);

            TransformerFactory transFactory = TransformerFactory.newInstance();
            Transformer transformer = transFactory.newTransformer(finalStyle);
            transformer.transform(source, result);
        } catch (TransformerConfigurationException e) {
            e.printStackTrace();
        } catch (TransformerFactoryConfigurationError e) {
            e.printStackTrace();
        } catch (TransformerException e) {
            e.printStackTrace();
        }
        return arrayOutputStream.toString();
                /**
                  Istedet for at returnere kan du så lave det om til noget andet
                  */
    }