Avatar billede vipman Nybegynder
30. september 2007 - 18:50 Der er 1 kommentar

hvorfor slukker maskinen

jeg købte i tidernes morgen en amitech "special made" computer, som på daværende tidspunkt var ganske god.

Jeg havde et geforce 9550 grafikkort og oplevede ganske hurtigt at maskinen genstartede eller lukkede ned ved relativt krævende spil, regnede dog med det var en driver, men havde ikke interenet=problemet kunne ikke lykkes.

har fået ny maskine men min mor er nu ejer af den igen..

SPØRGSMÅL

Når hun downloader eller bare generelt ved stanard brug uden videre at presse maskinen, genstarter den eller slukker helt. har opdateret maskinen igår så den har samtlige nye windowsupdates siden købet... iblandt service pack 2 osv. (p.s styresystem er professionel)

er det nogle software fejl som får maskinen til at regelmæssigt at lukke ned, eller kunne det være en harddisk fejl eller lign. hardware fejl som tvinger den til at lukke, sker bare uden videre uden besked eller noget?!?!?
30. september 2007 - 19:18 #1