Avatar billede Slettet bruger
23. september 2007 - 21:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fjernstyret bil

hejsa allesammen.

Jeg kunne godt tænke mig en fjernstyret bil, sådam mest for sjov :)
ved ikke hvad der er bedst, strøm eller brændstof?
eller hvor jeg kan købe dem:P

Den skal kunne køre HURTIGT og skal ikke gå istykker hvis den ryger rundt en tur :D skal være nem at komme til at lave hvis nu der skulle være et eller andet der hopper løs inden i, det behøver ikke være en fin BMW, Mercedes eller noget :)

Nogen gode forslag?:)

Mvh. W.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2007 - 22:32 #1
Så er det en benzin model du skal have. Men det er dumt at starte med sådan en da man jo lige skal vænne sig til at styre dådan en djævel :D

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=331793 er en kanon bil og på tilbud i Føtex denne uge til 699,-
Den kværner igennem alt - vand, mudder, jord, strandsand.
Avatar billede keysersoze Guru
24. september 2007 - 07:42 #2
benzin kan somregel ikke holde til helt så meget som nitro men det er nok også dyrere end benzin.
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2007 - 20:33 #3
Jeg tænkte nu mere på nogen af dem man ser på RCgalleri.dk, de der syge nogen som køre 60 km/t :) ikke sådan noget lego pjat ;) ej, men altså nogen af de "Rå" :)
Avatar billede htmlkongen Novice
24. september 2007 - 23:09 #4
John : Var det et svar? :-)

Man kan for det første sagtens få biler som kører på batteri som kører stærkt. Ulempen er at de holder typisk kun 10-12 minutter.

Man kan godt få en bil som er nogenlunde til at styre fra starten med fx. Nitro.

Det lyder som om en Buggy ville være god til dig. Eller stor 4x4.

Kyosho laver KANON biler/fly osv.

Prøv at se her: http://www.holte-modelhobby.dk/?sid=bilerkyosho&fid=biler

De koster selvfølgelig noget - men du får MEGET bil for pengene.

Benzin økonomien er "lidt peanuts". Jeg mener: hvis man har en bil til 2500 - så har man vel også råd til 10 kr pr opfyldning.

Hvis man IKKE har råd til sovs - så skal man droppe projektet helt. Tænk nu hvis en bærearm eller ligenende knækker og den koster 300 kr... (og den gør det 3 gange i træk selvom det er carbon)

Se rundt på siden derinde. De har mange fede ting :-)

Good luck

Husk på: penge og kvalitet hænger ALTID sammen! (til en hvis grænse)
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2007 - 17:45 #5
html -> spændene side, den vil jeg lige se nærmer på, du får points for denne her :)

og til jer andrem tak for jeres tid :)

MvH. W. :)
Avatar billede htmlkongen Novice
27. september 2007 - 23:34 #6
Held og lykke. spændende verden. Man bliver ADLRIG voksen :)
Avatar billede Kaum_Kolding Nybegynder
01. december 2012 - 11:15 #7
Har prøvet denne http://kuntilsjov.dk/shop/monstertruck-roed-sort-1583p.html

Og denne http://fedepriser.dk/shop/fjernstyret-bil-buggy-1200p.html

Rigtig sjove begynder biler, Meeen nu skal vi nok snart over i noget Nitro :-) Lidt dreng er man vel endnu :-) ;-)
Avatar billede keysersoze Guru
01. december 2012 - 11:49 #8
Så fik man lige kastet lidt reklame afsted i oldgamle tråde...