Avatar billede optur Novice
21. september 2007 - 09:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Replace html tags fra fckeditor

JEg har et problem med FCKeditor, når jeg tilføjer til databasen tilføjer den automatisk <p></p> tags og det giver et uønsket mellemrum når min tekst hentet, hvordan kan dette fjernes?
eksemplet på hvordan det ser ud kan ses her: http://optur.homedns.org/default.asp?page=5
Avatar billede madeindk Nybegynder
21. september 2007 - 13:16 #1
Ville det ikke være nemmere at definere <p> sådan her i dit stylesheet?

<style type="text/css">
p {
margin: 0px;
padding: 0px;
}
</style>
Avatar billede holmes2 Nybegynder
22. september 2007 - 20:23 #2
I filen fck_editorarea.css kan du "aktiver" følgende, så vil der heller ikke blive mellemrum når man skriver i editoren:

p, ul, li
{
    margin-top: 0px;
    margin-bottom: 0px;
}

som der også er skrevet i filen, skal du huske at skrive det samme i din egen css fil.
Avatar billede optur Novice
29. november 2007 - 08:36 #3
tak for hjælpen