Avatar billede harboe Nybegynder
20. september 2007 - 22:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Linux og Skype

Hejsa Jeg er nybegynder i linux og har nu fundet Skype til linux.

Jeg har downloaded den herfra: http://www.skype.com/download/skype/linux/

Men hvad gør jeg så nu. Hvordan installerer jeg det. Jeg bruger Kubuntu og har downloaded den der hedder Feisty Fawn (7.04) til ubuntu.

Hjææælp !
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2007 - 22:42 #1
Åbn en terminal og skriv sudo dpkg --install navn_på_den_downloadede_fil.deb

Indtast password, hvos du bliver bedt om det.
Avatar billede dmcn Praktikant
21. september 2007 - 10:08 #2
Du får formentlig mere ud af at installere Skype med dit pakkesystem. Åbn en terminal, skriv "sudo apt-get install skype", så går resten af sig selv. :)
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2007 - 12:36 #3
Du kan evt. tage skridtet fuldt ud og intallere Automatix2. Med det program kan du meget let installere alle de ekstra programmer en "rå" linuxinstallation oftest ikke har, herunder Skype.
Avatar billede harboe Nybegynder
08. juni 2008 - 13:16 #4