Avatar billede novokane Nybegynder
19. september 2007 - 20:49 Der er 1 løsning

Erfaringer med MyBook? Er der nogen?

Hej allesammen.
Jeg har forgæves søgt og søgt efter en anmeldelse af MyBooks 1221, som jeg regner med at købe, her den 1. - når su'en lander :-)
Havde først øjnene på en HP Pavilion tx1270, men har fået
af vide af processorer'en ikke er at foretrække ifh. til
intels core duo 2 - desværre.

Jeg kan forstå at chassis'et på vega 1221 og mybook 1221 er det samme. Men er der nogen der har erfaringer?

Læste en anmeldelse af Vega's 1221, hvor kabinettet vist skulle være af magnesium, men vil gerne have det bekræftet - samt at det selvfølgelig også gælder MyBook's.

Hvordan er kvaliteten evt. i forhold til f.eks. HP? Er der en forskel?

Jeg har udlovet 150 point, da det her er noget der går mig på, og jeg er meget opsat på at blive afklaret omkring det. Har læst på det i snart en måned, og bliver snart sindssyg. :-)

Tråden lukkes, når jeg har købt eller bestilt en bærbar
Avatar billede novokane Nybegynder
22. september 2007 - 14:36 #1
Har købt en anden bærbar.