Avatar billede chrkrog Novice
19. september 2007 - 18:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til valg af bærbar PC?

Hejsa!
Jeg har tænkt mig at investere cirka 4000 kr i en bærbar computer. Brugt eller ny. Men det er efterhånden 2-3 år siden jeg fulgte med i computerverdenen, og er derfor ikke sikker på hvad der er godt og hvad der er skrot.. hvis man kan sige det sådan.

Computeren skal bruges til studiebrug, men også til spil som World of Warcraft og Counter Strike: Source, evt. Half life 2 og spil i den dur. Med andre ord skal computeren helst ikke være alt for begrænset når det kommer til at skulle spille.

Desuden skal computeren have licens til windows xp (eller evt. vista).

Håber i kan hjælpe mig med nogle konkrete bud på hvad jeg søger efter.

Med venlig hilsen
Christian
Avatar billede chrkrog Novice
21. september 2007 - 13:16 #1
Nogen der kan hjælpe mig? :)
Avatar billede chrkrog Novice
29. december 2007 - 21:18 #2
...
Avatar billede chrkrog Novice
29. december 2007 - 21:18 #3
...