Avatar billede vioce Nybegynder
16. september 2007 - 18:47 Der er 5 kommentarer

Strømforsyningen lugter af piratos!

Jeg har et meget underligt 'problem'.

Her tidligere i dag, imens jeg var igang med at spille Bioshock, så bemærker jeg en underlig ram lugt som jeg først ikke kan finde ud af hvor kommer fra.
Jeg finder så ud af at den kommer fra min PC's strømforsyning (ud af blæseren).

Nogen idé om hvorfor den lugter sådan, og er det fornutigt at tænde den igen? ;D

Takker :)
Avatar billede olebole Juniormester
16. september 2007 - 19:13 #1
<ole>

Du bør i hvertfald sørge for, at blæseren er ordentligt afskærmet, så det ikke går ud over tungespidsen, hvis du får småbørn på besøg ... *snip-snip* ... "AV, for schaaaschan!"  ;D

Jeg ville skille dyret ad, hvis jeg var dig. Hvis det er et eller andet, der trækker for meget strøm og er blevet varmt, kan det somregel ses

/mvh
</bole>
Avatar billede hottadpole Nybegynder
16. september 2007 - 19:14 #2
Den skal ud og væk. Hvis den ikke allerede er død er den på vej til de evige elektronikmarker. Hvis du tænder den igen er der risiko for brand. Hvis den skal skiftes, og det skal den vel, er http://www.edbpriser.dk et udmærket sted at starte sin søgning.
Avatar billede olebole Juniormester
16. september 2007 - 19:16 #3
- rolig nu. Man smider vel heller ikke lejligheden ud, fordi der begynder at lugte sært på toilettet  :)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
16. september 2007 - 19:28 #4
Hvis psu'en lugter gør man.
16. september 2007 - 19:42 #5
Jeg ville ønske al hardware lugtede af piratos.