Avatar billede kellesen Nybegynder
15. september 2007 - 21:17 Der er 4 kommentarer

background og div

Jeg skal justere "kommenter" ind. Men kan ikke få rykket teksten ned a' på selve billedet..

::index::
echo "<div class='debatlink' align='right' style='vertical-align:bottom;background:url(../images/debat.png);'>";
echo "<a class='debatlink' href=#debat>KOMMENTER</a>";
echo "</div>";

::css::
.debatlink        {
                font-family: arial, tahoma, verdana, sans-serif;
                width:384px;
                margin-right:16px;
                margin-top:15;
                color:#f8f300;
                height:30px;
                font-size:15px;
                }
Avatar billede herlevsen Nybegynder
15. september 2007 - 22:33 #1
margin-top:15; = margin-top:15px;
Avatar billede herlevsen Nybegynder
15. september 2007 - 22:34 #2
Men.. Du kan ikke angive height osv for et link, så det er volapyk at give de 2 elementer samme class
Avatar billede kellesen Nybegynder
16. september 2007 - 16:42 #3
den reagerer slet ikke på margin-top:15px;
Avatar billede herlevsen Nybegynder
16. september 2007 - 20:44 #4
Start lige med at lave to classes, en til hver element, du kan ikke kludre det sammen sådan. Husk din margin skal sættes for din div conainer.