Avatar billede ch007 Nybegynder
15. september 2007 - 11:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

RSS FEED: Reload fra mobiltelefon

Jeg har lige fået RSS FEEDS på min hjemmeside. Det virker bare super - på nær en vigtig ting...

Den reloader ikke når jeg laver ændringer.

Kan jeg smide en kode i min xml-fil, som gør at den reloades hver gang... Fx som på en htm eller asp-side hvor man sætte loaddatoen til "for to år siden" og den gemmes ikke bare.

Jeg ved heller ikke hvad der går galt, for jeg vælg jo på min mobil: Opdater og den skriver at den gør det, men den henter bare den gamle side...

Er det forståeligt det her...

Er du med springer ud bare resten over. Jeg forklarer mig lige her:

Kl. 13.00 uploader jeg feed.xml på webhotel
Kl. 13.01 downloader jeg feed.xml på mobilen
kl. 13.02 redigere jeg feed.xml og uploader på ny på webhotel
Kl. 13.03 refresher jeg feed.xml

Men den viser bare samme side som kl 13:01 ??
Avatar billede ch007 Nybegynder
19. marts 2008 - 10:57 #1
Øv - lukket
Avatar billede ch007 Nybegynder
19. marts 2008 - 10:57 #2
.