Avatar billede sprokit Nybegynder
13. september 2007 - 23:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vista - Acad

jeg har fået ny pc med vista på, og siden har jeg ikke kunne åbne acad filer, når dobbelt klikker på filen for at åbne den starter Acad fint men under vejs kommer en fejl melding at den ikke kan finde filen... "ok" Acad åbner uden tegning...

Endvidere hvis jeg fra Acad vil åbne en fil kan jeg ikke finde mapperne på den fællesserver allan filerne ligger
Avatar billede japping Nybegynder
13. september 2007 - 23:35 #1
Installer XP og derefter Vista. Så kan du køre ACad under XP og andre programmer under Vista.

Jeg har haft samme problem ved SolidWorks.
Avatar billede sprokit Nybegynder
13. september 2007 - 23:41 #2
Er det ikke muligt at køre Acad i vista så det virker... ?
Avatar billede japping Nybegynder
20. september 2007 - 08:31 #3
Jo, det man det godt hvis du har en 2008 version. Ældre versioner kan ikke køre under Vista.

På sidste side af dette dokumnet kan du se en sammenligning af produkterne de forskellige versioner: http://images.autodesk.com/adsk/files/autocad08_release_comparison_matrix.pdf
Avatar billede japping Nybegynder
25. september 2007 - 15:49 #4
Hvor langt er du kommet i denne tråd ?