Avatar billede olgaownz Nybegynder
11. september 2007 - 21:48 Der er 1 kommentar

Det nye IPv6 til vista, drivers

hey derude.

Jeg har næsten lige anskaffet mig en ny bærbar med windows vista . Den har virket fint på nettet, og ingen problemer været. Så er der jo kommet nogle opdateringer til windows, og dem har jeg installeret.
Der kom et problem med en netværkskort driver "6to4 adapter", den fjernede jeg fra enhedslisten i den tro at jeg havde driveren liggende på min computer. Det havde jeg dog ikke. Derefter, når min router var tilsluttet nettet kunne jeg ikke gå ind i mappen "netværk"
Derfor har jeg været inde og prøve at finde den driver, jeg afinstalerede, på internettet. Det har dog ikke været et specielt nemt arbejde. Dog har jeg fundet ud af at den driver har noget at gøre med den nye måde som ip er sat op i vista. Mere har jeg ikke kunnet finde ud af.. Derfor vil jeg gerne have noget hjælp.
Avatar billede benhur Nybegynder
11. september 2007 - 22:08 #1
Du kan forsøge dig med en systemgendannelse til dagen inden du kom til at afinstallere driveren.

Mener systemgendannelse ligger i start -> programmer -> tilbehør -> systemværktøjer