LoadMovie ind i eksisterende mc, uden nuværende overskrives
HejJeg har siddet og rodet med et script, som gerne skulle kunne smide en ekstern swf-fil ind i et "nyt lag"/depth i et eksisterence mc, således at det eksisterence mc stadig vises.
Den eksterne fil fader fra alpha 0 til 100; pointen er at "nuværende" flashfil skal kunne ses imens den nye loades ind.
Jeg var flg. kode indtil videre (AS på 1. frame):
createEmptyMovieClip("pageHolder", this.getNextHighestDepth());
pageHolder.onEnterFrame = function() {
pageHolder.loadMovie("./enter.png", this.getNextHighestDepth());
}
og flg. kode på den knap, som skal få den nye fil til at loade:
on(release){
pageHolder.loadMovie("./index_anim.swf", this.getNextHighestDepth());
}
Det virker, som om den først-loadede png-fil bliver overskrevet når knappen klikkes på, hvilket gør at skærmen bliver helt hvis før den nye il loades. Hvordan kan jeg undgå dette?
Vh. Christian :)
(dette er en semi-fortsættelse af http://www.eksperten.dk/spm/795272, som var ret skidt formuleret...)