Avatar billede frederik310 Nybegynder
08. september 2007 - 13:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mus mister forbindelsen

Hej..

Jrg har en IntelliMouse explorer 3.0 og den har virket udemærket.. nu er den bare begyndt at miste forbindelsen. altså når jeg bruger den, er det som om at stikket bliver "taget" ud af computeren, når jeg sidder og bruger den.
Jeg kan tage stikket ud og sætte det ind igen, men så virker den kun i kort tid igen og til sidst er det som om den usb port er død så kan jeg vælge en anden en og det samme sker.
Er det min mus eller mine USB indgange der er problemet?
Avatar billede kogt Nybegynder
08. september 2007 - 18:12 #1
det er sikkert en loes forbindelse i ledningen... det samme er sket for mig... saa snart at der bliver roert ved ledningen mistede musen forbindelsen... jeg fandt faktisk lige praecis stedet hvor ledningen var "knaekket" og jeg kunne boeje ledningen saa den mistede forbindelsen og fik kontakt igen hele tiden bare on/off hver gang jeg boejede ledningen...!!

hvis du har haft den med til lans og saadan saa kan det godt ske...

hvis du har koebt den inden for det sidste aar eller 2 aar er der jo reklamations ret paa den...!? mener jeg...
Avatar billede frederik310 Nybegynder
08. september 2007 - 18:59 #2
okay tak. bruger den til min bærbare ..
Den er den helt gamle model. en 4 år gammel :P
Avatar billede kogt Nybegynder
08. september 2007 - 21:01 #3
okay ja saa skal du jo nok bare ud efter en ny :)

hvis jeg skulle foreslaa en fed mus skal det vaere en fra razer... www.razerzone.com

eller Habu fra microsoft/razer den har jeg selv...!! :P den er nice IMO
Avatar billede frederik310 Nybegynder
08. september 2007 - 22:35 #4
Habu ser nice ud. Ved du om den fungere på icemat black?
Avatar billede kogt Nybegynder
09. september 2007 - 18:26 #5
det ved jeg ikke

men jeg har et glas bord rent glas der er helt gennemsigtig der fungere musen slet ikke paa..!!!

men Icemat er jo oxo mat-glas saa maaske...!?
Avatar billede frederik310 Nybegynder
09. september 2007 - 20:46 #6
jeg tager chancen, nu er det jo microsoft. deres muse pejer at fungere på icemat.