Avatar billede grie Nybegynder
08. september 2007 - 11:03 Der er 1 løsning

kopiering af cd og dvd spil

mine børn er vilde med sims og vil alle spille samtidig, og derfor ville jeg gerne kunne tage en kopi af spillet, så de kan spille på hver sin computer samtidig.
Jeg har ikke problemer med at kopiere spillene (bruger CloneCD til cd'er og DVD Decrypter til dvd'erne). Daemon tool kan fint  installere spillet, men når det skal loade, fryser billedet, og spillet kommer aldrig i gang. Når jeg prøver at brænde en dvd med DVD Shrink ,får jeg også problemer. Her fåer jeg en melding om "invalid DVD navigation structure" og at "device is not ready"
Prøver at at bruge RipIt4me, får jeg at vide at "disc is not a DVD"
Er der nogen der kan løse disse problemer, eller måske ved hvilke andre programmer jeg kan bruge (helst freware programmer, da jeg ikke just har mange penge mellem hænderne)
Avatar billede grie Nybegynder
19. august 2010 - 08:38 #1
der er åbenbart ingen der har kunnet hjælpe, så jeg lukker sagen.