Avatar billede yoohan Nybegynder
07. september 2007 - 10:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Få Millisekunder i dato script

Hej alle

Har dette herlige script, kan jeg hive millisekunder ud af det også??

<script language="VBScript" runat="Server">
Function DKDato(nDato, nFormat)
  If isDate(nDato) = False Then
    DKDato = nDato
    Exit Function
  End If
  Dim arrMinth
  Dim arrDays
  arrMonth = "januar,februar,marts,april,maj,juni,juli,august,september,oktober,november,december"
  arrMonth = Split(arrMonth,",")
  datDay = PutZero(Day(nDato))
  datMonth = PutZero(Month(nDato))
  datYear = Year(nDato)
  datHour = PutZero(Hour(nDato))
  datMin = PutZero(Minute(nDato))
  datSec = PutZero(Second(nDato))
  Select Case nFormat
  ' flere eksempler på http://activedeveloper.dk/aspdigital/kapitel6/dansk_dato.asp
  case "#8" DKDato = Mid(datYear,3,2)&""&datMonth&""&datDay&" kl. "&datHour&":"&datMin
  case "#1" DKDato = Mid(datYear,3,2)&""&datMonth&""&datDay&""&datHour&""&datMin&""&datSec

  Case Else
    DKDato = nDato
  End Select
End Function

Function PutZero(value)
  If Len(value) = 1 Then value="0"&value
  PutZero = value
End Function
</script>
Avatar billede hiks Nybegynder
12. september 2007 - 11:27 #1
jeg tror du skal ud og lede efter den funktion i vb/vbscript der hedder en timer for at få det sidste led på.

Funktionen vil returnere datotid + milli sekund men vil jo ikke have et kendt vb datoformat pga milli derfor en string. Din isDate validering vil derfor fejle hvis du kommer med sådan et format - er mit gæt.

Function TidMilli() As String
  TidMilli = Format(Now, "dd-mm-yyyy HH:nn:ss") & "." & Right(Format(Timer, "#0.00"), 2)
End Function

om milli-seks og vbscript:

http://authors.aspalliance.com/mamanze/articles/?p=vbscripttimer

/hiks
Avatar billede yoohan Nybegynder
14. september 2007 - 08:06 #2
Jeg måtte finde en anden løsning, men pointene er dine hiks.