Avatar billede mm64707 Nybegynder
06. september 2007 - 17:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ipod Shuffle 2. generation vil ikke synkroniseres med Itunes

Hej Eksperter!

Jeg har købt en Ipod Shuffle og vil nu overføre noget musik via Itunes til den. Det kan jeg imidlertid ikke. (Bruger Win. XP)

Itunes finder godt nok Ipoden, når jeg tilslutter den, men den skriver: "Ipod kan ikke synkroniseres. Den nødvendige disk findes ikke".

Når jeg åbner "Denne computer" kan jeg ikke se enheden, men til gengæld kan jeg godt "fjerne hardwaren sikkert", så det er som om det nye drev ikke kan ses...

Håber I kan hjælpe.
Tak!!!

/Mikael
Avatar billede ankere Nybegynder
07. september 2007 - 08:55 #1
Har du installeret den sidste nye version af iTunes? Det burde hjælpe.
Avatar billede mm64707 Nybegynder
07. september 2007 - 18:36 #2
Ja, naturligvis har jeg den seneste software af såvel Itunes som XP-opdateringer!