Avatar billede kla Nybegynder
06. september 2007 - 09:25 Der er 1 løsning

Sortering af Datagrid

Hej

Jeg har lavet et object som jeg har mappet til et datagrid og derefter lavet en collection af disse objecter i en list<> som jeg derefter laver en data bind på min datagrid... alt dette går glimravende de fleste af kolonerne er text og disse står også til at have en automatisk sortering på, men når jeg klikker på en overskrift sker der bare ikke en skid... nogen som kan fortælle mig hvorfor? eller hvilken event jeg skal impl. for at få det til at virke... jeg synes jeg har googleed rundt men har ikke fundet noget som har hjulpet mig :-(

Håber der er en som kan sige mig hva' det er jeg gør forkert...
ps: det er lavet i -Net 2.0 og visualstudio 2005

/Kenneth
Avatar billede kla Nybegynder
06. september 2007 - 09:59 #1
Man kan ikke auto sortere sit datagrid hvis man bruger databinding :-(