Avatar billede pycoz Nybegynder
05. september 2007 - 15:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af wireless

Jeg har brug for en hånd til at strikke et vbs script sammen. Jeg skal have scriptet til at opsætte et netværk med SSID "hjemme", netværksgodkendelse WPA, datakryptering TKIP, EAP-type "Beskyttet EAP (PEAP)", ingen "Valider servercertifikat" og godkendelsesmetode "Sikret adgangskode (EAP-MSCHAP v2)

Det var noget af en omgang, men jeg håber der er nogen der kan hjælpe med.

Hilsen Dan
Avatar billede killerclown Nybegynder
05. september 2007 - 16:06 #1
Hej Dan !
Er det i et domæne med AD eller hvad ?
Hvis det er, burde du næsten gøre det igennem en policy ....
/Killer
Avatar billede pycoz Nybegynder
05. september 2007 - 16:52 #2
Ja det er et domæne med AD, men vil ikke gøre det via GP, da det ikke er alle der skal have det opsat.
Avatar billede pycoz Nybegynder
31. oktober 2007 - 06:55 #3
lukker