Avatar billede sirsingelton Nybegynder
04. september 2007 - 10:08 Der er 5 kommentarer

Javascript i jsp, hvad mangler

Har følgende stående blandt html kode på en JSP side, men mangler der ikke et aller andet?

JSP siden skal requeste en Servler kaldet "XMLservlet", der skal (tror jeg) returnere et DOM dokument.

Hvad mangler her:

<form>
<input type="button" value="Vis XML" onClick="showxml()"/>
</form>
<script language="JavaScript">
function showxml() {
    var xmldoc = new ActiveXObject("Msxml2.DOMDocument.6.0");
    xmldoc.async = false;
    xmldoc.load(demoxml);
    var xsldoc = new ActiveXObject("Msxml2.DOMDocument.6.0");
    xsldoc.async = false;
    xsldoc.load(defaultss);
    document.all.result.contentWindow.document.write(xmldoc.transformNode(xsldoc));
}

yderligere info de andre klasser kan ses i bunden af denne tråd
http://www.eksperten.dk/spm/794237
Avatar billede arne_v Ekspert
05. september 2007 - 04:09 #1
servletten kaldes via:

<xml id="demoxml" src="XmlServlet"/>
Avatar billede sirsingelton Nybegynder
05. september 2007 - 07:20 #2
ok tak..så demoxml er min reference til servletten?

eller er det reference til dokumentet?

Skal jeg ikke behandle dokumentet ovre i servletten på en speciel måde...
Eller virker det på den måde at når jeg kalder doGet, så får man altid indholdet tilbage.

Min tanke var at dokumentet skulle ind og lægge på response objektet??
Avatar billede arne_v Ekspert
05. september 2007 - 12:55 #3
XML skrives til Response i servletten

xml tagget kalder servlettet (vi er ovre i IE specifik HTML, men ....)
Avatar billede sirsingelton Nybegynder
13. september 2007 - 22:26 #4
skriv et svar tak!
Avatar billede arne_v Ekspert
14. september 2007 - 02:57 #5
Behold de point. Jeg har fået for dette spm..