Avatar billede multicoder Nybegynder
03. september 2007 - 14:47 Der er 1 løsning

mod_rewrite indhold af id kommer ikke med.

Hej

Jeg har lidt problemer med at få mod_rewrite til at virke igen efter en opgradering af apache. (til version 1.3.37)

Jeg har min rewrite kode i .htaccess

RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-F
RewriteRule ^([0-9]+)$ test.php?id=$1

test.php:
<?
echo "test<BR>";
print_r($_GET);
?>

hvis jeg går ind på http://min.adresse.dk/34  så loader den også fint test.php men variablens indhold 34 kommer ikke med.

test
Array ( [id] => )

En der har et bud på hvad jeg har overset?
Avatar billede multicoder Nybegynder
05. september 2007 - 13:11 #1
Fandt selv en løsning, muligvis ikke den mest optimale. Men har geninstalleret apache, og nu virker det...