Avatar billede thehomeboy Nybegynder
02. september 2007 - 15:57 Der er 7 kommentarer

gratis scannere

Hvilke gode gratis virus scannere er der på markedet??
Avatar billede arlet Juniormester
02. september 2007 - 16:11 #1
De ligger her alle sammen: http://www.arlet.dk/onlinescannere.htm
Avatar billede thehomeboy Nybegynder
02. september 2007 - 16:32 #2
Vil gerne have et der ligger på computeren
02. september 2007 - 17:15 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2007 - 17:19 #4
google på free antivirus???
02. september 2007 - 17:35 #5
(PasPå: Nogle af reslutaterne ved "google på free antivirus" er SNYD programmer -> http://www.spywarefri.dk/artikler.htm#WinFixer )
Avatar billede arlet Juniormester
02. september 2007 - 21:39 #6
Avast virusscanner er freeware, men har mange ting bla. autoupdate, realtimescanning og mailscanning. Derudover en rigtig god support. Dette Antivirus prg. er på fuld højde med dem man køber, hvad angår effektivitet.
Så absolut "meget for pengene"

Jeg bruger selv Avast og jeg har ikke fortrudt at jeg smed norton ud..
07. september 2007 - 20:04 #7
<thehomeboy>: Skal du vide mere ?