Avatar billede staever Nybegynder
31. august 2007 - 10:47 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Windows Workflow Foundation

Hej

Min klassekammerat og jeg er igang med vores hovedopgave som datamatikere, og er stødt ind i et problem med WWF.

Vi skal hente en fil ind runtime med et Workflow. Vi har surfet efter viden på nettet, men kan ikke rigtig finde et godt svar på de definitionsfiler der skal anvendes.

Er der nogen af jer herinde der har prøvet ovenstående og har fået det til at virke, så hører vi meget gerne fra jer og giver gode point ;-)
Avatar billede nielle Nybegynder
31. august 2007 - 16:50 #1
Problemet har vel ikke direkte noget at gøre med WWF? Drejer det sig ikke simpelthen om hvordan man læser en fil runtime? Eller hvad.

Derefter kommer det meget ud på hvad I mener med at "hente den ind" den:

1) At læse en tekst-fil - for f.eks. at udskrive den - er simpelt.

2) Hvis I i stedet har brug for at loade en exe-fil (eller en dll) fordi den indeholder kode som I skal kunne udføre, er situationen lidt mere kompliceret.
Avatar billede staever Nybegynder
31. august 2007 - 17:15 #2
Tak for svaret ...

Problemet er som du skriver i punkt 2, at vi skal loade en DLL med et workflow runtime. Vi er kommet frem til noget kode som ser overskueligt ud, men så skal man loade et XAML-dokument som indeholder definitionen af Workflow'et, og det er her kæden hopper af.

Selve workflowet har vi designet i VS via designeren deri, men hvordan XAML filen skal laves, det kan vi ikke se...

Er det noget du har arbejdet med Nielle, for så vil jeg gerne hvis du kan hjælpe os, og andre er selvfølgelig også velkomne :D
Avatar billede nielle Nybegynder
31. august 2007 - 22:02 #3
Hmmm, XAML er da vel mere noget med Windows Presentation Foundation?

Nej, jeg har ikke arbejdet med det, men hvis du giver et link til den kode I har fundet så skal jeg gerne kigge på det. XAML er jo trods alt standard XML og den med at loade assemblies er også prøvet før. :^)
Avatar billede nielle Nybegynder
11. september 2007 - 12:51 #4
Hvad med noget respons?
Avatar billede staever Nybegynder
11. september 2007 - 14:55 #5
sorry ... vi fandt selv ud af en anden løsning, loadede vores workflow dll som en normal assembly. Skal vi dele point i porten, du hjalp jo også lidt?
Avatar billede nielle Nybegynder
11. september 2007 - 14:57 #6
Helt fint - I bestemmer helt selv hvor mange point I giver :^)
Avatar billede staever Nybegynder
11. september 2007 - 15:34 #7
yes ... bare det der er nogen der reagere på det var noget værd ... bare smid et svar :)
Avatar billede nielle Nybegynder
11. september 2007 - 18:27 #8
Svar :^)
Avatar billede nielle Nybegynder
11. september 2007 - 19:37 #9
Takker for point. :^)

Jeg er i øvrigt stadig interesseret i et link til det I fandt.