Avatar billede simonbrinck Nybegynder
30. august 2007 - 14:31 Der er 1 kommentar

Creative Zen Stone på Mac?

Jeg har en sort macbook og overvejen at købe en Creative Zen Stone mp3-afspiller, da den er halv pris af Apples Shuffle. Men kan det overhovedet lade sig gøre? jeg har hørt om folk der har sluttet den til sin iMac hvorefter den er poppet op i itunes som en Nomad MuVo. Selvom der ikke står noget om mac kompatabilitet. Nogen siger også at den bare dukker op som et ekstern drev som man så overfører filerne til så man kan høre dem med det samme.

Kan det på nogen måde lade sig gøre at bruge den sammen med min macbook (uden at jeg skal tilat installere windows)?
Avatar billede klang Nybegynder
21. december 2007 - 14:43 #1
Første gang jeg satte min Creative Zen Stone til min iMac, skete der intet. Jeg har netop sat den til igen, denne gang med iTunes tændt og den popper fint op på skrivebordet som "ZEN Stone" og i iTunes som "Nomad MuVo".

Kopiering af musik til enheden foregår ved drag & drop, fra iTunes. Den kan kun afspille mp3, men virker ellers som en ekstern harddisk. Du kan flytte filer, men den vil lade dig lytte til alt mp3. Den KAN også spille wma filer, men hvilke mac brugere har disse?