Avatar billede bossen29 Nybegynder
30. august 2007 - 12:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mellemrum mellem link

Hej.
Jeg har en kodestum jeg bruger i mit cms system. Og vil gerne have link´s skal være vandret. Men de kommer da også vandret men det er en stor understregning. Jeg vil gerne have der er mellemrum mellem link´s så det ikke bare bliver en lang understregning. Stumpen ser sådan ud:
<?php do { ?><a href="index.php?id=<?php echo $row_rsSubmenu ['id']; ?>&mainid=<?php echo $row_rsSubmenu ['mainid']; ?>"><?php echo $row_rsSubmenu["navn"]; ?></a><?php } while ($row_rsSubmenu = mysql_fetch_assoc($rsSubmenu)); ?>
Nogen der kan hjælpe?
Mvh Kim
Avatar billede nielle Nybegynder
30. august 2007 - 13:06 #1
Sæt en &nbsp; mellem liksene:

<?php
do
{
?><a href="index.php?id=<?php echo $row_rsSubmenu ['id']; ?>&mainid=<?php echo $row_rsSubmenu ['mainid']; ?>"><?php echo $row_rsSubmenu["navn"]; ?></a>&nbsp;<?php
}
while ($row_rsSubmenu = mysql_fetch_assoc($rsSubmenu));
?>
Avatar billede bossen29 Nybegynder
30. august 2007 - 13:23 #2
Okay ja hvor "nemt" kan det være. Tillægsspørgsmål. Hvordan kan det være at understregningen lige stikker en milimeter (ca.) ud over ordret på højre side?
Mvh Kim
Avatar billede olebole Juniormester
30. august 2007 - 14:15 #3
<ole>

Så har du et blanktegn i slutningen af linkets tekst. Prøv:
    <?php echo trim($row_rsSubmenu["navn"]); ?>

/mvh
</bole>
Avatar billede bossen29 Nybegynder
30. august 2007 - 17:10 #4
Afslutter og tak. Nielle får point (hvis jeg kan finde ud af at give dem!)
Avatar billede bossen29 Nybegynder
30. august 2007 - 17:23 #5
tror sgu ikke jeg gør det rigtig. nielle du har da ikke fået nogen point?
Avatar billede nielle Nybegynder
30. august 2007 - 18:32 #6
Man kan kun give point til dem som har lagt et svar.

Personligt venter jeg altid med at lægge et svar til at spørgeren har fortalt at det jeg har foreslået rent faktisk hjalp med at løse problemet ... det synes jeg er mest høfligt af mig. Spørgeren siger så ok for mit biddrag (og eventuelle andres) ved at bede om et (ller flere) svar som kan accepteres.

Nu kan jeg imidlertid ikke mere smide svar på dette her spørgsmål da du selv har lagt et og accepteret det. Så er det simpelthen lukket. Det er jeg nu ikke specielt bitter over - så forfærdeligt meget kan man jo altså heller ikke bruge points til når det kommer til stykket. ;^)
Avatar billede bossen29 Nybegynder
30. august 2007 - 18:45 #7
Okay. Tror jeg forstod det. Så sorry med de point.
Kim
Avatar billede nielle Nybegynder
30. august 2007 - 23:02 #8
Som sagt er jeg helt cool med dem :^)