Avatar billede scorp-d Nybegynder
29. august 2007 - 12:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slingbox, LocationFree og PCTV to GO

Hej.

Jeg overvejede at købe en Sling-enhed til fjernsynet(som videresender tv-signalet til internettet) og har fundet de her 3 enheder:

Sling media Slinbox (classic/tuner/AV/Pro)
Pinnacle PCTV to GO
Sony LocationsFree

Er der nogen som har noget erfaring med disse ?

Efter at have læst en del anmeldelser af dem lyder det til at Sling media Slinbox er den bedste af dem, men problemet er at tuner/AV/Pro som skulle være mange gange bedre end Classic ikke er til at få fat i Danmark.

Derudover kan jeg ikke finde ud af om man overhovedet kan få Slingbox tuner/AV/Pro som PAL ?

Så hvis der var nogen der vidste noget ville det være en stol hjælp.

På forhånd tak
Scorp-D
Avatar billede luigi Nybegynder
19. november 2007 - 09:24 #1
Hej Scorp-d

Jeg har samme problem som dig, kan jeg se.!!

Jeg er snublet over denne side, hvor man skal kunne købe den i en PAL version. Den tror jeg vist nok at jeg skal have fat på.! ;-)

http://www.trustedreviews.com/home-cinema/review/2007/10/26/Sling-Media-Slingbox-Pro/p1
Avatar billede scorp-d Nybegynder
21. november 2007 - 18:11 #2
Ja..

Kan bare ikke lide at de resellere som står noteret ikke skriver noget om pal, det eneste der er nævnt omkring hvilken standard er "or any NTSC component HD".
Avatar billede scorp-d Nybegynder
11. maj 2008 - 20:59 #3
Lukket.