Avatar billede jesperhen1 Nybegynder
28. august 2007 - 08:32 Der er 2 kommentarer

sammenpakning af program

Hej eksperter

findes der et program der kan "pakke" et program sammen igen efter at man har installeret det?
det skal kunne tage den del af registrerings databasen med der hører til programmet.

på forhånd tak for hjælpen.

dette er grundet et ønske om at ligge inde med "pakker" med programmer i uden at skulle opdatere 500+ mb hver gang det skal installeres igen.

/Jesper Henriksen
Avatar billede jesperhen1 Nybegynder
28. august 2007 - 08:34 #1
kan man evt. tage et snapshot af systemet man har installeret på før og efter?
Avatar billede rebecca Novice
28. august 2007 - 09:33 #2
Tvivler jeg på der gør, men hvorfor ikke bare gemme opdateringerne ?
Dog kan du jo hvis det f.eks er officepakken/Windows XP + opdt. lave en slipstreamet cd/dvd
Søg på google eller her på E
F.eks. fandt jeg denne på google>>http://www.austinmodders.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=11799