Avatar billede adela Nybegynder
06. juni 2001 - 22:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

skrive til fil

Jeg har nu fundet ud af, hvordan PHP skriver til en fil - det kører glimrende, men jeg har et problem....
mine oplysninger kommer til at stå sådan her:

------
$brugernavn:$password$brugernavn:$password$brugernavn:$password
------

Jeg vil meget gerne have det til at stå sådan her:

------
$brugernavn:$password
------

Kan dette lade sig gøre, og hvordan ?

Min foreløbige kode ser sådan her ud.....

------
$fp = fopen(\"/test/test.txt\", \"a+\"); // åbner filen i append mode, opretter hvis filen ikke er der!
fputs($fp, \"$brugernavn:$password\");
fclose($fp);
------
Avatar billede barefoot Nybegynder
06. juni 2001 - 23:03 #1
Det er meget simpelt: udskriv et linieskift efter passwordet:

$fp = fopen(\"/test/test.txt\", \"a+\"); // åbner filen i append mode, opretter hvis filen ikke er der!
fputs($fp, \"$brugernavn:$password\\n\"); //Læg mærke til \\n som betyder linieskift
fclose($fp);
Avatar billede adela Nybegynder
06. juni 2001 - 23:15 #2
Mange tak .)
Avatar billede barefoot Nybegynder
06. juni 2001 - 23:17 #3
Det var så lidt:)