Avatar billede nugiz Nybegynder
24. august 2007 - 20:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Zyxel P-660R-D1 password!

Hej!

For noget tid siden fik jeg overstående tilsendt af CyberCity, den fungerer også upåklageligt.

Men nu vil jeg gerne ind i setuppen på denne, men har ikke kodeordet!

Jeg har læst mig til at standard kodeordet er "1234", men dette virker ikke.

Nogle der kender en løsning?
Avatar billede olly Nybegynder
24. august 2007 - 21:08 #1
Jeg ville prøve dit dit user/passwd til Cybercity alstå dit dslxxxxxxx/<password> som login. Det var det på de gamle 650 hvert fald.
Avatar billede nugiz Nybegynder
24. august 2007 - 22:23 #2
Man skal ikke bruge brugernavn på denne.

Det oprindelige password har vi mistet indtil videre, jeg styrer ikke de papirer her i huset, jagten må gå videre
Avatar billede nugiz Nybegynder
25. august 2007 - 09:15 #3
Det er ikke det password du henviser til!
Avatar billede thesheriff Nybegynder
25. august 2007 - 09:25 #4
Nu kender jeg ikke meget til CC, men måske du har en kundeside hos dem, hvor det er muligt at nulstille? Evt. ringe og få dem til det.

Men under alle omstændigheder, kan du jo resette routeren (du mister opsætningen), så standard koden virker. Læs om det i manualen.
Avatar billede skovinfo Nybegynder
29. august 2007 - 18:36 #5
"1234" er korrekt efter en resat router. Men det bør du IKKE udføre da din router er opsat/indtastet af CC.
Så vidt jeg er orienteret, er passwordet på routere fra CC ikke tilgængeligt for brugerne da CC IKKE ønsker at brugerne ændrer på standardopsætning.
Har man behov for at ændre, fortæller CC at man selv skal købe sin egen router. Her kan man ændre i opsætningen lige så meget man lyster. Men CC giver INGEN support hertil.
Avatar billede skovinfo Nybegynder
04. september 2007 - 15:30 #6
"1234" er korrekt efter en resat router. Men det bør du IKKE udføre da din router er opsat/indtastet af CC.
Så vidt jeg er orienteret, er passwordet på routere fra CC ikke tilgængeligt for brugerne da CC IKKE ønsker at brugerne ændrer på standardopsætning.
Har man behov for at ændre, fortæller CC at man selv skal købe sin egen router. Her kan man ændre i opsætningen lige så meget man lyster. Men CC giver INGEN support hertil.
Avatar billede nugiz Nybegynder
02. maj 2008 - 21:02 #7
Fandt password, lukket.