Avatar billede ekstaarn Nybegynder
22. august 2007 - 16:58 Der er 2 kommentarer

Programmerings Admin søges!

Hejsa.

Jeg er medejer på en 3Dchat op nette som hedder 3DByen.dk. Som er en chat på Nettet for børn og unge mellem 10-20 år.

Vi står lige PT og mangler en Programmør, eller enlig er det en hjælpe programmør, som bare engang imellem skal lave nogle funkstioner osv til Chattens ADmins osv..

Det ulønnet og kræver bare et godt humør og en som gerne ville gavne andre med lidt af sin fritid, så skriv enlig hvis du er intrasseret :D
Avatar billede jakobdo Ekspert
22. august 2007 - 17:02 #1
Jeg tror du skal flytte denne til kategorien OPGAVER.
Avatar billede nikolaj2300 Nybegynder
23. august 2007 - 21:06 #2
Jeg er interesseret nikolaj_theone (..a..) hotmail.com