Avatar billede opakka Nybegynder
22. august 2007 - 13:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tegnsæt i gmail

Er der nogen der har haft problemer med æ ø å i gmail og hvordan har I løst problemet?
Avatar billede nopsen Ekspert
22. august 2007 - 15:57 #1
jeg har ikke selv det problem, men fandt dette i et forum, måske det hjælper?

in order to reproduce Scandinavian glyphs consistently in
Gmail,rather than permitting the standard code for outgoing messages
to be used, it's better to  specify Unicode (UTF-8). In a Gmail
window, click «Settings», chose the «General» tab, scroll down to
«Code for outgoing messages», and click the radio button to the left
of «Use Unicode (UTF-8) for outgoing messages». Don't forget to save
your changes at the bottom of the tab
Avatar billede opakka Nybegynder
23. august 2007 - 08:49 #2
Tak for det. UTF-8 var valgt som standard så jeg valgte standardkodning og det virker. Points til dig.
Avatar billede nopsen Ekspert
23. august 2007 - 19:39 #3
du kom til at tage pointsene selv :)