Avatar billede svaage Nybegynder
20. august 2007 - 19:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Registrering af Windows

Min Win XP starter op og jeg får mulighed for at vælge en konto, når jeg klikker på kontoen beder den om en registrring af win XP, jeg acceptere at registrere men maskinen logger kontoen af og jeg kan igen vælge en konto. Hvad er der galt ???? Jeg har prøvet at gendanne maskinen og virusscanne med AVG og scanne med Spybot

Med venlig hilsen
Sv@@ge
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2007 - 19:18 #1
Du har en ulovlig XP.
Avatar billede knix Nybegynder
20. august 2007 - 19:20 #2
Hvis det er registering af windows skulle du meget gerne bare kunne trykke "Skip/Hop over" eller noget i den dur, sikker på du ikke snakker om aktivering af windows?
Avatar billede svaage Nybegynder
20. august 2007 - 19:52 #3
Det er ikke en ulovlig kopi da jeg har både skive og original kode, men det er en registrering af windows den ønsker og der er ikke mulighed for at springe over
sv@@ge
Avatar billede vejmand Juniormester
20. august 2007 - 20:05 #4
Du er sikker på den ikke er brugt på en anden PC?
Avatar billede svaage Nybegynder
20. august 2007 - 20:08 #5
jeps har kun været brugt på denne maskine, er installeret for ca 2 år siden og har været opdateret siden
Avatar billede svaage Nybegynder
20. august 2007 - 20:17 #6
AVG antivirus melder om reading error på boot sector, samt ændringer i følgende filer: kernel32.dll, user32.dll, shell32.dll og ntoskrnl.exe, kan disse fejl meddelelser hjælpe til at løse sagen ??
Avatar billede svaage Nybegynder
20. august 2007 - 23:43 #7
Problemet løst ved at lave en reinstallation, tak for hjælpem