Avatar billede php_wannabe Nybegynder
06. juni 2001 - 16:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cookie sikring.eller?

Jeg skal have lavet et loginsystem, hvor man kan logge ind og redigere i forskelligesider.
Men de ting man skal kunne (f.eks at tilføje nyheder) forregår fra add_news.php...

Jeg vil gerne have sikret add_news.php og alle de andre sider, så man SKAL være logget ind for at komme dertil?

Nogle der kan komme med en løsning?

ps: Det skal ikke være htaccess.. Gerne sessions
Avatar billede lauer Nybegynder
06. juni 2001 - 16:44 #1
Hmm, kan det være så svært.

<?php
  if ($loggetin = \"ja\") {
?>
Dine sider
<?
  } else {
    print (\"Du skal være logget ind for at se denne side\");
  }
?>
Avatar billede php_wannabe Nybegynder
06. juni 2001 - 17:13 #2
oki!
Hvordan placere jeg så \"loggetin\"???
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
06. juni 2001 - 17:24 #3
http://razor.dk/php/sessions/

Næsten selvforklarende, mens ellers kan du jo bare skrive herude, så tror jeg næsten han vil svare, den gode razor!
Avatar billede lauer Nybegynder
06. juni 2001 - 17:33 #4
Hmm, $loggetin er jo din cookie ;)