Avatar billede neoman Novice
16. august 2007 - 20:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

System.Threading.ThreadAbortException and Response.Redirect

Jeg sidder og leger med formsauthentication, og kan af forskellige årsager ikke bruge de indbyggede providers så skal strikke det sammen selv.

Hvis jeg bruger response.redirect for at gå til min login side, så får jeg

System.Threading.ThreadAbortException

og lidt googling afslører, at det får jeg, uanset om jeg kan lide det eller ej. Men fred nu med det. Det der under mig ret meget er, at hvis jeg i stedet for bruger:

FormsAuthentication.RedirectToLoginPage("login.aspx")

så får jeg INGEN exception. Hvad er egentligt forskellen mellem de to ?

    Protected Sub Page_Load(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Me.Load
        If String.IsNullOrEmpty(User.Identity.Name) Then
            FormsAuthentication.RedirectToLoginPage("login.aspx")
            '          Response.Clear()
            '          Response.Redirect("login.aspx")
        End If
        Welcome.Text = "Hello, " + User.Identity.Name
    End Sub
Avatar billede neoman Novice
24. august 2007 - 23:56 #1
Bump. Ingen bud ?
Avatar billede neoman Novice
09. september 2007 - 20:09 #2
Response.Redirect("login.aspx",False) synes at virke uden en exception:
http://support.microsoft.com/kb/312629