Avatar billede mikker Nybegynder
09. august 2007 - 15:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indhente odds

Hej eksperter

På bold.dk er der en udmærket odds oversigt.

http://www.bold.dk/odds/index.php?liga=1

Er der nogen der ved om man kan lave sådan en selv, men på andre sportsgrene?
Odds må jo nødvendigvis hentes fra de respektive databser?

Findes der evt. allerede en side der gør dette ville det jo være helt kanon og nemmere.
Avatar billede olebole Juniormester
09. august 2007 - 15:19 #1
<ole>

Det er noget, du skal have eksplicit tilladelse for at hente. Kontakt forskellige bookmakers og spørg, om de vil levere odds til dig ... ellers må du ikke offentliggøre dem  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede mikker Nybegynder
09. august 2007 - 15:31 #2
Hej Ole

jeg er klar over at der er rettigheder osv.

Det var absolut heller ikke til offentliggørelse, selvom spørgsmålet ligger i ASP.
Men hvis jeg alligevel skal spilde mine penge kan jeg lige så godt gøre det der hvor jeg 'taber mest' hvis det ikke går hjem :o)

- Mikker
Avatar billede mikker Nybegynder
13. august 2007 - 10:22 #3
Vi må hellere lukke her.