Avatar billede ice_man Nybegynder
09. august 2007 - 10:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Remote Desktop Pc > Mac OS X

Hej

Jeg leder efter et program.

Jeg ønsker at fjernstyre min mac med min pc win XP (over lan)

Har jeg ret i at VNC ikke er gratis til mac OSX?

Er der noget med at Apple Remote desktop også kan virke på pc?
Avatar billede egonspock Seniormester
09. august 2007 - 10:22 #1
VNC er indbygget i OS X, som så meget andet, og du tænder det ved at gå i systemindstillinger->Deling->Tjenester og slå Apple Remote Desktop til, så spiller det.(Det er blot en VNC-server med et andet navn) Det kræver så en VNC-klient til PC, men det lyder som om at du godt kan finde sådan en selv, ellers må du sige til.
Avatar billede ice_man Nybegynder
09. august 2007 - 17:12 #2
Takker.. det var jo lige til..