Avatar billede elmoe Juniormester
07. august 2007 - 22:09 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Farlige forhandlere?

Jeg skal købe bærbar computer (A-book 1760W), men er lidt nervøs over at skulle bestille den over nettet fra en forhandler jeg ikke kender. Jeg har fundet maskinen ved disse to forhandlere:

laptop4you.dk
eu-computer.dk.

Er der nogen af jer der har erfaringer med én eller begge disse forhandlere?

..eller kan henvise mig til en bedre sted at købe maskinen. Altså A-book 1760W.
Avatar billede krasmulu Nybegynder
07. august 2007 - 22:16 #1
Hej

Jeg købte en ASUS hos laptop4you.dk for tre år siden. Computeren holder stadig og da jeg havde nogle spørgsmål til at starte med, var de hurtige til at svare, så dem kan du roligt handle ved.

/Carsten
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2007 - 22:16 #2
Kan sige god for begge!
Super hurtig svar på spørgsmål og levering er i top!
Avatar billede peet-49 Novice
07. august 2007 - 22:18 #3
Begge er OK
Avatar billede elmoe Juniormester
07. august 2007 - 22:22 #4
Jeg vil meget gerne have flere kommentarer.
Avatar billede elmoe Juniormester
07. august 2007 - 22:24 #5
Det er jo mange penge jeg skal indvestere, så derfor kan jeg ikke være for sikker.
Avatar billede Beach Mester
08. august 2007 - 03:18 #6
Så længe du handler hos en online forhandler der bære E-mærket så er du rimelig sikker på ikke at støde ind i problemer før og efter købet.
Alle forhandlere der har mærket bliver løbende kontroleret, man kan oven i købet ved at klikke på E-mærket se hvornår forhandleren sidst er checket igennem!

Rent faktisk er du bedere stillet ved at handle med en ukendt E-mærket forhandler via nettet end ved at gå ned i en butik og klaske nogle kolde kontanter på disken. Du får via online handler bla. 14 dages fuld returret!

Du kan læse meget mere her--->
http://www.e-maerket.dk/

Begge de forhandlere du henviser til har mærket og...
Sidste kontrol af www.laptop4u.dk er foretaget 31-01-2007
Sidste kontrol af www.eu-computer.dk er foretaget 18-09-2006

//Beach
Avatar billede Spotgun Seniormester
08. august 2007 - 08:14 #7
Jeg har også kun gode erfaringer med Laptop4you.dk - har købt tre notebooks hos dem indtil videre, og der har ikke været nogen problemer.
Avatar billede elmoe Juniormester
21. september 2007 - 14:38 #8
Håber pointsfordelingen er okay. Jeg har bedst kunne bruge beach's svar, så han får flest. Tak for hjælpen!
Avatar billede Beach Mester
22. september 2007 - 03:03 #9
Jeg klager ikke:-)
Fik du så handlet en god maskine?

//Beach