Avatar billede dk_akj Nybegynder
07. august 2007 - 15:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sharepoint kurser

Hej,

Firmaet skifter fra Notes/Domino til Outlook/sharepoint så der skal læres noget nyt.
Jeg skal derfor have fundet et eller flere sharepoint kurser.

Hvad skal jeg bruge det til ?
opsætning og tilretning af sharepoint sites.

Min baggrund:
programmering i forskellige sprog, dog desværre ikke C# (endnu)
kender og bruger sql en del
har lavet en del med .asp
kender AD til daglig behov.
ellers 1000 kunstner i IT :-)

Hvilke kurser kan I anbefale ?

Skal der mere info på bordet så sig endeligt til.

//akj
Avatar billede karstenwnielsen Nybegynder
16. december 2007 - 16:08 #1
Zoomtek afholder gode sharepoint kurser . Vi har benyttet dem med stort held. De holder både brugerkurser og udvikler-/administratorkurser. Det kører vist primært kurser hos kunden i hele landet.

Vi havde et par kurser, som foregik hos os. Zoomtek kom med bærbare og underviste os i vores mødelokale. Zoomtek arbejder måde med Sharepoint og Lotus Notes på et teknisk niveau, og derfor er det et godt udgangspunkt for Jer.

Zoomtek finder du her... http://www.zoomtek.dk/sharepoint.html

Hilsen

Karsten
Avatar billede dk_akj Nybegynder
19. december 2007 - 13:53 #2
Ups, den havde jeg glemt.

Har været på kursus ved PeopleNet, også ganske godt.

Kan du ikke svare så jeg kan lukke ?

//akj