Avatar billede elmore Nybegynder
06. august 2007 - 10:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny PC - hjælp til sammensætning af system

Jeg står overfor at skulle købe ny PC - så jeg igen kan spillet de seneste first person shooters og RPGs.

Jeg har tidligere selv samlet systemer, men har ikke rigtig fulgt med på hardwarefronten de sidste 3 år. Derfor er jeg heller ikke helt up-to-date mht. kompatabilitet - hvilke ram og processorer på hvilke motherboards m.m.

Jeg har derfor brug for dine tips til, hvilke komponenter jeg bør vælge til mit nye sammelselv-system (motherboard, processor, grafikkort, harddisk, ram, kabinet osv.). Det gør bestemt ikke noget, hvis jeg samtidig kan få et system der er støjsvagt :-)

Mit budget er omkring 7.000 kr (excl. skærm, mus og tastatur).
Avatar billede egr_sli Nybegynder
06. august 2007 - 10:44 #2
Dette kunne være et bud på et kabinet:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=250311

Eller du kunne vælge sådan et her:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=391249

og spare 200 kr. som du så kan bruge til at købe en bedre cpu køler for
Avatar billede egr_sli Nybegynder
11. august 2007 - 00:05 #3
Mjallo ?