Avatar billede nwn Nybegynder
04. august 2007 - 22:13 Der er 42 kommentarer og
2 løsninger

El løbehjul/scooter

Hej

Jeg har længe kigget på nettet efter et el løbehjul/scooter, men har ikke fundet noget.

Det skal være med sæde, og kunne kører der omkring 25km i timen, og der op efter.

Jeg vil højest give omkring 1500-2000kr
og det skal være inklusiv levering (så de leverer det til min adresse)

Bare kom med links og andet nyttigt (;!
Avatar billede fodlisten Nybegynder
04. august 2007 - 23:00 #1
Avatar billede nwn Nybegynder
04. august 2007 - 23:10 #2
Hej fodlisten

Jeg glemte at skrive, at el løbehjulet/scooteren skal være ny.

Jeg fandt lige noget her:

http://www.funnyland.dk/oxid.php/sid/c977db095e47dc313fbd8cfcd58b3f23/cl/details/cnid/1ee4423e220487608.53713900/anid/95d428226c5d54ce2.96989280/Easy-driver-24-VOLT-SCOOTER/

Men desværre er prisen for høj, og max km i timen er 18.
Avatar billede fodlisten Nybegynder
04. august 2007 - 23:15 #3
Avatar billede nwn Nybegynder
04. august 2007 - 23:35 #4
LÆKKERT (; !

Men eftersom jeg ikke er så god til engelsk, vil jeg gerne lige vide nogle ting:

Der må max være 85 kg på den ?
Den kan kun oplades 280 gange ?
Den er helt ny ?
Samt, skal man træde en speeder i bund eller hvordan for at den kører ?
Avatar billede fodlisten Nybegynder
04. august 2007 - 23:41 #5
Vil tro man bruger et gashåndtag, men ved det ikk.

Varen er i ny og ubrudt emballage.

Maks 85 KG.

og sådan som han har sat lighedstegnet så kan den oplades mere end 280 gange.

Men hvis det er et seriøst bud, så kan du bare stille sælger spørgsmål. Hans karakterbog siger at han er god at handle med.
Avatar billede enya Nybegynder
04. august 2007 - 23:51 #6
Som fodslisten skriver, er det en god idé at spørge om div. detaljer.. Og en seriøst sælger burde da også svare.. Go'tur ;)
Avatar billede nwn Nybegynder
04. august 2007 - 23:52 #7
Okay (;

Så lige en sidste ting, eftersom jeg heller ikke kender noget til qxl :P

Hvordan kan jeg sikre mig, at jeg får varen, når jeg har betalt ?
Avatar billede nwn Nybegynder
04. august 2007 - 23:53 #8
Eller rettere:

Hvad skal/kan jeg gøre hvis han ikke kommer med varen ?
Avatar billede enya Nybegynder
04. august 2007 - 23:59 #9
Det bedste råd er nok: Betal ikke før du har modtaget varen.
Har handlet en del på QXL - dog ikke så dyre varer - og har kun gode erfaringer... Det er selvf. ikke nogen garanti for dig..!
Avatar billede enya Nybegynder
05. august 2007 - 00:01 #10
Så at man kan betale via VISA eller bankoverførsel. De gange jeg har købt, har været pr. bankoverførsel og uden problemer..
Avatar billede nwn Nybegynder
05. august 2007 - 00:02 #11
Men han vil da ikke komme med varen, hvis han ikke har modtaget pengene :b

Eller skal jeg lave en aftale med ham (; ?
Avatar billede enya Nybegynder
05. august 2007 - 00:05 #12
Vil forslå at du spørger sælger om de præcise købs-, betalings- og leveringsbetingelser..
Levering er vel pr. fragtmand..? Den er da for stor at sende pr. post.. :)
Avatar billede enya Nybegynder
05. august 2007 - 00:09 #13
NB.! Det er alm. at køber betaler fragten - altså 195,00 kr oveni prisen.
Avatar billede nwn Nybegynder
05. august 2007 - 00:10 #14
Okay (;

Det var vist det hele

Kunne i begge ikke smide et svar, og så må vi finde ud af point fordelingen (: ?
Avatar billede enya Nybegynder
05. august 2007 - 00:13 #15
Hvad mener fodlisten..?
Mit input var jo kun vedr. at købe på QXL - og ikke at finde et løbehjul.
Avatar billede nwn Nybegynder
05. august 2007 - 00:32 #16
Tænkte også på det, men tror han er offline nu.

Skal vi bare vente til han svare ?
Avatar billede enya Nybegynder
05. august 2007 - 00:36 #17
Det er helt okay for mig at vente på respons fra fodlisten..
Avatar billede nwn Nybegynder
05. august 2007 - 00:39 #18
Javel (;
Avatar billede nwn Nybegynder
05. august 2007 - 11:02 #19
Så skal jeg til at købe en af dem, og så står der det med ulovlig/mistænkelig :\

Jeg kan slet ikke se hans brugerinfo mere, måske er brugeren slettet :\
Avatar billede nwn Nybegynder
05. august 2007 - 11:28 #20
Brugeren er ikke slettet, men man kan ikke se hans karakter bog osv mere ;\

Damn, det køb var ellers perfekt.
Avatar billede nwn Nybegynder
05. august 2007 - 12:20 #21
Ligemeget (:

Fandt den samme sælger med samme vare på dba (;
Avatar billede enya Nybegynder
05. august 2007 - 15:43 #22
Måske meget godt du ikke fik handlet på QXL.? Held og lykke med købet.. :)
Avatar billede enya Nybegynder
05. august 2007 - 15:53 #23
Der er faktisk et link til en webside på dba, ved ikke om det gør nogen forskel..? Det er flg.: http://www.worldbazar.dk/default.asp?ID=3&show=vare&vareid=114&varegrp=15
Avatar billede fodlisten Nybegynder
05. august 2007 - 16:36 #24
Den eneste måde man kan føle sig sikker ved qxl er stortset bare at læse deres karakterbog. Hvis der er mange som har sagt god for ham, må tilliden vel også øges.
Men det er muligt at snyde på qxl, men tror dog ikke at brugeren lever videre ret længe ustraffet.

Kan se at du på worldbazar kan betale med visa/dankort, og derved er det banken der hæfter hvis ikke du får din vare.
Bank overførsel er det dig selv som hæfter.
Avatar billede nwn Nybegynder
05. august 2007 - 20:22 #25
Hej Enya, ja det link så jeg inde på dba.

Fodlisten -> Har læst hans karakter bog, og har læst på deres hjemmeside, så tror ikke han/firmaet ville snyde.

Hvad mener du med hæfter?

Altså så banken skal sørge for jeg får min vare, hvis han snyder mig, hvis jeg betaler med visa/dankort? (:
Avatar billede enya Nybegynder
05. august 2007 - 20:46 #26
>nWn. Synes osse han/firmaet virker seriøst nok.. Ellers har man vel ikke fortrydelsesret osv..?
Mener at ens bank hæfter for X antal kr., når man betaler med Visa/Dankort. Men tjek evt. med din bank, inden du køber.
Avatar billede enya Nybegynder
05. august 2007 - 20:48 #27
NB! "hæfter" = altså at det er banken, som "hænger på" betalingen.. Selvom det er dit Visa/Dankort og du har brugt det..
Avatar billede enya Nybegynder
05. august 2007 - 20:51 #28
Sorry :( gik for hurtigt.. Banken skal ikke sørge for du får varen - men holde dig skadesløs, HVIS du ikke modtager varen
Avatar billede fodlisten Nybegynder
05. august 2007 - 22:39 #29
Præcis som enya skriver. Får du ikke dit løbehjul, så giver banken pengene tilbage.
Avatar billede nwn Nybegynder
06. august 2007 - 19:51 #30
Okay, kiggede lige på bankens hjemmeside men kunne ikke rigtig finde noget. Ved i om det gælder ved danske bank (: ?
Avatar billede enya Nybegynder
06. august 2007 - 20:00 #31
Bruger selv Danske Bank. Men aner det faktisk ikke.. :( Du er nok nødt til at ringe og spørge banken.
Avatar billede fodlisten Nybegynder
06. august 2007 - 20:05 #32
tror det er noget der står i lovgivningen, så det gælder alle banker
Avatar billede enya Nybegynder
06. august 2007 - 20:08 #33
Det mener jeg også. Men kan ikke finde noget på tryk eller nettet om det.
Avatar billede nwn Nybegynder
06. august 2007 - 20:19 #34
Okay (:

Jeg takker meget for alle jeres svar (;

Så skulle fodlisten vælge, om han ville have alle point, eller om han ville dele dem med dig enya ?
Avatar billede enya Nybegynder
06. august 2007 - 20:24 #35
Jeps! Det er op til fodlisten..!
Avatar billede nwn Nybegynder
06. august 2007 - 20:53 #36
Fodlisten, dit endelig svar :P ?
Avatar billede fodlisten Nybegynder
06. august 2007 - 21:47 #37
Vi deler da :P
Avatar billede enya Nybegynder
06. august 2007 - 22:06 #38
Det er da helt OK for mig.. :) ->nwn: Har du besluttet dig for at købe..?
Avatar billede nwn Nybegynder
08. august 2007 - 20:53 #39
Undskyld ventetiden. Min stationærs internet er blevet ubegænset, og kan ikke reparer det.

Har stilt sælgeren en spørgsmål, og han svarer mig engang i næste uge, så jeps, jeg er rimelig sikker på jeg vil købe en af dem (:
Avatar billede nwn Nybegynder
08. august 2007 - 20:53 #40
Tusind tak for jeres hjælp! (;
Avatar billede enya Nybegynder
08. august 2007 - 20:57 #41
Velbekomme - held og lykke med købet.. :)
Avatar billede fodlisten Nybegynder
09. august 2007 - 10:08 #42
Det var så lidt! Og god fornøjelse med det.
Avatar billede esj123 Nybegynder
13. august 2007 - 10:29 #43
Hej nu vi er ved el køretøjer jeg har engang set et køre tøj hvor man står på en plade hvor der er 2 store hjul på hver side.
Avatar billede Kaum_Kolding Nybegynder
01. december 2012 - 11:08 #44
Så dem godt hos www.fedepriser.dk , tror de hed Segways eller sådan noget, men har læst at der hvis er patent på dem så mon ikke det var uoriginale de solgte?

Ang el-løbehjul har jeg købt dette http://fedepriser.dk/shop/el-loebehjul-model-tornado-424p.html , det er mange penge, men jeg vil være lidt nervøs ved at købe på qxl eller dba, er det ikke kun brugte varer uden garanti der?

Ved at der kan forekomme problemer med el-løbehjulene så jeg vil gerne være sikker på at garanti er iorden