Avatar billede sfhp Nybegynder
02. august 2007 - 16:41 Der er 5 kommentarer

OSX spotlight - finder ikke noget på ny harddisk i macbook

Hej,

Jeg har en 13" macbook, og har netop skiftet 60GB harddisken ud med en 160 GB og kopieret et billede af den gamle over på den nye HD uden problemer. Eneste problem nu:

spotlight kan ikke finde noget.

Kun filer jeg har haft åbnet efter installeringen af den nye harddisk. Og jeg har ikke lyst til at sidde og åbne alle filer på computeren :-/

Er der en måde, hvorpå man kan få spotlight til at indeksere HD'en  påny?
Avatar billede Spotgun Seniormester
02. august 2007 - 19:12 #1
Avatar billede sfhp Nybegynder
02. august 2007 - 23:39 #2
Sejt, det virkede, og spotlight er nu igang med at indeksere :-)
Avatar billede sfhp Nybegynder
02. august 2007 - 23:40 #3
Spotgun, jeg tror at du skal skrive din kommentar som et svar, hvis jeg skal give dig pointene...
Avatar billede egonspock Seniormester
03. august 2007 - 00:40 #4
Her er lige et par gode spotlight-links, som måske har interesse:
http://www.kelleycomputing.net:16080/spotlightindexer/ - bruger jeg selv når jeg skal have indekseret et nyt drev eller diskimage
http://www.caffeinatedcocoa.com/googleImporter/index.html - udvider spotlight til også at søge på google, når den nu er i gang :-)
Avatar billede Spotgun Seniormester
03. august 2007 - 08:05 #5
Værsgo :)