Avatar billede mads_ Nybegynder
01. august 2007 - 18:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dansk tastaturlayout i DOS programmer

Hej jeg står og har et virkelig træls problem.

Vi skal køre pcplus (et gammel regnskabsprogram) på Vista og når man taster æø eller å bliver det til sådan ca. ,-!.

Ved i hvordan jeg kan fikse det?

i cmd virker æøå fint og også i windows - det selvf dansk vista og alt er på dansk.
Avatar billede j3ppah Novice
02. august 2007 - 08:31 #1
Højreklik på den hvor der står DA. gå ind under indstillinger..
gå ind og fjern alle de andre end Danish (som er added til listen)... vista har det med nogle gange bare at skifte, (også uden det kan ses har jeg fundet ud af)...
prøv det.. ved ikke om det kan være det men det er da et forsøg værd
Avatar billede mads_ Nybegynder
06. august 2007 - 13:21 #2
Fandt selv svaret, sku add noget i stilen med "kb16 dk" i autoexec.net så var den fikset :)