Avatar billede qnud Nybegynder
28. juli 2007 - 15:20 Der er 2 kommentarer

Dvddrev virker ikke

Jeg har for få måneder siden købt en zepte 2425w og har også været rigtig glad for den. Der er Vista Home Premium på. Jeg ville til at afspille en dvd i min bærbare idag, men så ville den ikke afspille, gik under denne computer og det så ud til, at der slet ikke var en dvd i drevet - så gik jeg under enhedshåndtering og der står følgende:
Windows kan ikke starte denne hardwareenhed, fordi enhedens konfigurationsoplysninger (i registreringsdatabasen) er mangelfulde eller beskadigede. (Kode 19)

Klik på 'Kontroller for løsninger' for at sende data om denne enhed til Microsoft og for at se, om der findes en løsning.

Jeg har forsøgt at trykke kontroller for løsninger, men det hjælper ikke noget!
Har sendt en mail til zeptos support men det ville være fedt hvis det ville virke inden mandag!
Håber I kan hjælpe, for det er ret træls!!
Avatar billede coderdk Praktikant
28. juli 2007 - 17:19 #1
Prøv i enhedshåndteringen at højreklikke og vælge uninstall og reboot - så skulle den finde den igen, og prøve at installere forfra...
Avatar billede qnud Nybegynder
28. juli 2007 - 19:30 #2
det har jeg forsøgt, men så skriver den at instaleringen mislykkedes!