Avatar billede law-st Nybegynder
28. juli 2007 - 10:42 Der er 4 kommentarer

Min computer er 20 min om at starte op

Hey.. Når jeg tænder min computer står den med sort skærm i langtid, herefter kommer skærmen hvor man skriver kode.. når man så har skrevet sin kode står den med den skærm i langtid.. så kommer min baggrund frem (uden ikoner og startlinie).. det kommer først efter langtid...

Hvad er der galt?
Avatar billede narkona Praktikant
28. juli 2007 - 10:49 #1
går det ligeså langsomt hvis du starter i fejlsikret tilstand?
Avatar billede law-st Nybegynder
28. juli 2007 - 10:54 #2
ja, der vil den vidst ikke rigtig starte.. så ja, gør det nok
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2007 - 12:07 #3
Prøv at køre en gang "chkdsk /r /f"  http://www.helgec.dk/chkdsk.html
Avatar billede law-st Nybegynder
28. juli 2007 - 14:01 #4
Det hjalp ikke.. Når jeg tænder min computer og baggrunden kommer frem kan jeg godt få Joblisten frem og gå på nettet derfra.. så går der ca., 10 min, så kommer resten