Avatar billede penyz Nybegynder
27. juli 2007 - 21:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PC til TV

Hej alle..

har købt et nyt og flot tv, dog uden direkte pc indgang, men ville egentlig gerne have muligheden for dette.

Derfor går mit spørgsmål på om man kan overføre dette billede fra pc'en via et andet kabel

evt via en adapter af en eller anden udstøbning

har det blå 15-benet stik til ext skærm, håbede lidt at dette kunne bruges..

på forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2007 - 02:11 #1
Hej!

Hvad er det for et tv du har? Og hvilke udgange har du på din pc? Har du vga, dvi eller kun S-Video?

Det blå stik du snakker om med 15 ben er formentlig et vga stik - og hvorfor kan dette ikke bruges?

\Dan
Avatar billede penyz Nybegynder
28. juli 2007 - 16:28 #2
et phillips lcd tv 42" der er ingen pc indgang på kun scart, HDMI, RBG

ved ikke om det er vga udgang jeg har på pc'en bare at det er 15benet blåt stikk til ext skærm

det kan måske godt bruges, men efter som der ikke er en indgang i tv'et med samme stik bliver det lidt svært..

jeg har også i mit spm skrevet om der fandtes en adapter evt
Avatar billede penyz Nybegynder
27. april 2008 - 13:06 #3
lukket