Avatar billede capn Nybegynder
26. juli 2007 - 13:17 Der er 1 løsning

Netværk/internet virker ikke. HijackThis log inkl.

Internet og netværk virker ikkke under win xp.
Jeg får ip af dhcp server, men kan ikke pinge andre computere på netværk og heller ikke dns servere. Har jeg fået virus?

Her er HijackThis log:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.0 (BETA)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\CheckPoint\SecuRemote\bin\SR_Service.exe
C:\Program Files\CheckPoint\SecuRemote\bin\SR_WatchDog.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\WINDOWS\system32\AppleTimeSrv.exe
C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
C:\ElsaWin\bin\LcSvrAdm.exe
C:\ElsaWin\bin\LcSvrDba.exe
C:\ElsaWin\bin\LcSvrHis.exe
C:\ElsaWin\bin\LcSvrPas.exe
C:\PROGRA~1\MICROS~4\MSSQL\binn\sqlservr.exe
C:\Program Files\SigmaTel\C-dur-lyd\WDM\STacSV.exe
C:\ElsaWin\bin\VSgate.exe
C:\ElsaWin\bin\LcSvrAuf.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\CheckPoint\SecuRemote\bin\SR_GUI.Exe
C:\WINDOWS\system32\Brightness.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\Program Files\Common Files\Mediafour\MACVNTFY.EXE
C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktopIndex.exe
C:\Program Files\Mediafour\MacDrive\MDDiskProtect.exe
C:\Program Files\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktopCrawl.exe
C:\Program Files\Nokia\Nokia Software Launcher\NSLauncher.exe
C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Pinnacle\Shared Files\Programs\Remote\Remoterm.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\WINDOWS\system32\IRW.exe
C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files\Boot Camp\KbdMgr.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Garmin\gStart.exe
C:\Program Files\Microsoft ActiveSync\wcescomm.exe
C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe
C:\Program Files\Keystroke Converter\KeyConverter.exe
C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
C:\Program Files\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\PROGRA~1\MICROS~3\rapimgr.exe
C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
C:\WINDOWS\system32\cmd.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Ulrik\Desktop\Hijackthis\HiJackThis_v2.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O1 - Hosts: rem 10.0.0.201
O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\GRA8E1~1.DLL
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar3.dll
O2 - BHO: AcroIEToolbarHelper Class - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\2.0.301.7164\swg.dll
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar3.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Brightness] C:\WINDOWS\system32\Brightness.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Google Desktop Search] "C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [Parallels Tools] C:\Program Files\Parallels\Parallels Tools\ParallelsToolsCenter.exe
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Mediafour Mac Volume Notifications] "C:\Program Files\Common Files\Mediafour\MACVNTFY.EXE" /auto
O4 - HKLM\..\Run: [MediafourGettingStartedWithMacDrive6] "C:\Program Files\Mediafour\MacDrive\MacDrive.exe" /runonce
O4 - HKLM\..\Run: [MDDiskProtect.exe] C:\Program Files\Mediafour\MacDrive\MDDiskProtect.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Program Files\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NSLauncher] C:\Program Files\Nokia\Nokia Software Launcher\NSLauncher.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BullGuard] "C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe" -boot
O4 - HKLM\..\Run: [PMCRemote] C:\Program Files\Pinnacle\Shared Files\Programs\Remote\Remoterm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\system32\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [SigmatelSysTrayApp] sttray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IRW] C:\WINDOWS\system32\IRW.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Apple_KbdMgr] C:\Program Files\Boot Camp\KbdMgr.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [gStart] C:\Garmin\gStart.exe
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Program Files\Microsoft ActiveSync\wcescomm.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [BullGuard] "C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [KeyTrans] C:\Program Files\Keystroke Converter\KeyConverter.exe autorun
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Syncronize License Manager.lnk = ?
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: Service Manager.lnk = C:\Program Files\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\INetRepl.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\Program Files\PartyGaming\PartyPoker\RunApp.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\Program Files\PartyGaming\PartyPoker\RunApp.exe (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {23B2C2CD-8252-4925-AEF6-62D7F2C409AF} (WDX.WDX_Main) - https://www2.web-direct.dk/WDX.CAB
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1169464893874
O16 - DPF: {C8C1066B-FE9E-4B1B-9951-1BBC5EE03E38} (WDX.WDX_Main) - https://www2.web-direct.dk/WDX.CAB
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{169DD2BC-7F46-4283-A9BE-D575AC78FFBD}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: SearchList = dk.dfds.root,dfds.dk,hecksher.com,hecksher.se
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\Parameters: SearchList = dk.dfds.root,dfds.dk,hecksher.com,hecksher.se
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: SearchList = dk.dfds.root,dfds.dk,hecksher.com,hecksher.se
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\GR99D3~1.DLL
O18 - Protocol: vw-wi - {0F3C833F-FB28-40EA-8CB9-6A55B996C3F6} - C:\ElsaWin\bin\wiProt.dll
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\Google\GOOGLE~2\GOEC62~1.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Apple Time Service (AppleTimeSrv) - Apple Inc. - C:\WINDOWS\system32\AppleTimeSrv.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: BullGuard LiveUpdate (BGLiveSvc) - BullGuard Software - C:\Program Files\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: Parallels Coherence Service (cohrence) - Parallels Software International, Inc. - C:\Program Files\Parallels\Parallels Tools\cohrence.exe
O23 - Service: GoogleDesktopManager - Google - C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktopManager.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: ELSA Administration Service (LcSvrAdm) - Volkswagen AG - C:\ElsaWin\bin\LcSvrAdm.exe
O23 - Service: ELSA Auftragsverwaltungs Service (LcSvrAuf) - Volkswagen AG - C:\ElsaWin\bin\LcSvrAuf.exe
O23 - Service: ELSA DBA Server (LcSvrDba) - Volkswagen AG - C:\ElsaWin\bin\LcSvrDba.exe
O23 - Service: ELSA Historie Server (LcSvrHis) - Volkswagen AG - C:\ElsaWin\bin\LcSvrHis.exe
O23 - Service: ELSA PASS Server (LcSvrPAS) - Volkswagen AG - C:\ElsaWin\bin\LcSvrPas.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Check Point SecuRemote Service (SR_Service) - Check Point Software Technologies - C:\Program Files\CheckPoint\SecuRemote\bin\SR_Service.exe
O23 - Service: Check Point SecuRemote WatchDog (SR_WatchDog) - Check Point Software Technologies - C:\Program Files\CheckPoint\SecuRemote\bin\SR_WatchDog.exe
O23 - Service: SigmaTel Audio Service (STacSV) - SigmaTel, Inc. - C:\Program Files\SigmaTel\C-dur-lyd\WDM\STacSV.exe
O23 - Service: ELSA Vaudis Service (VSGate) - Volkswagen AG - C:\ElsaWin\bin\VSgate.exe

--
End of file - 14493 bytes

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede capn Nybegynder
26. juli 2007 - 13:33 #1
Jeg har løst det selv. Der var sat kryds ved noget som hedder "Secur Point" under netværksindstillinger.