Avatar billede wowereit Nybegynder
25. juli 2007 - 15:20 Der er 2 kommentarer

Backup af Public Folders til Sharepoint server 2007

Hvordan laver man en backup af sin Public Folders til Sharepoint server 2007, jeg skal have opgraderet til exchange 2007 og der er ikke Public Folders i mere.
Avatar billede strych9 Praktikant
25. juli 2007 - 20:02 #1
Der er public folders i exchange 2007, og de er i uændret form siden 2003.
Det er først i næste version at supporten tages ud.
Avatar billede wowereit Nybegynder
26. juli 2007 - 12:02 #2
Okay men hvordan tager jeg backup af public folders til sharepoint, jeg ved der er et program der hedder http://www.quest.com/sharepoint/ men der må da være en anden måde at gøre det på?.