Avatar billede hkj Nybegynder
24. juli 2007 - 23:21 Der er 2 kommentarer

Scanner problemer

Hej allesammen!

Er der nogen som kan hjælpe mig med min scanner.

Jeg har installeret Windows Vista Ultimate 64 bit, på min computer, og nu siger den at den ikke understøtter min scanner.

Er der nogen som kan hjælpe med at løse problemet?

Scanner: HP ScanJet 6300C

Hilsen Henrik
hkj@mknet.dk
Avatar billede bartolomos Nybegynder
25. juli 2007 - 23:20 #1
Hej hkj
Jeg er ked af at måtte sige det, men lige i dette tilfælde må du nok give fortabt. Jeg havde samme problem med svigerfars printer (Deskjet 5550i) og jeg beklager, men der er ingen hjælp at hente fra HP.

Et alternativ kunne være at installere en virtuel maskine med XP som du så kan køre under Vista- men man kan ikke sige at det er en optimal løsning, men det kan måske fungere.
Det er efter min mening for dårligt at HP vælger at lade deres kunder i stikken.
Avatar billede hkj Nybegynder
26. juli 2007 - 00:36 #2
Tak for svaret!

Det var som jeg havde ventet, da jeg har fået det samme at vide af flere andre venner.

Tak for hjælpen